Grupa Energa dba o bezpieczeństwo klientów i pracowników
Środki ostrożności w salonach sprzedaży Energi Obrotu i placówkach Energi Operatora, zaostrzone zasady higieny, a także praca zdalna w każdej sytuacji, kiedy jest to zasadne i możliwe. Grupa Energa robi wszystko, aby chronić swoich klientów i pracowników przed zarażeniem koronawirusem. Zagrożenie to nie ma w tym momencie wpływu na bezpieczeństwo dostaw energii elektrycznej.
Zamknięte drzwi w salonie obsługi Energi Obrotu? Nie oznacza to, że jest on nieczynny. Spółka wprowadziła tymczasowe zmiany w obsłudze. Klientów do salonu zapraszają pracownicy placówek. Wszystko po to, aby ograniczyć liczbę osób, które przebywają w tym miejscu w tym samym czasie. Informacje o takich działaniach pojawiły się już na plakatach umieszczanych na drzwiach salonów. Niektóre z nich pracują też w skróconych godzinach – bieżące informacje o godzinach otwarcia będą publikowane na stronie www.energa.pl. We wszystkich punktach pojawić mają się też pojemniki z płynem do dezynfekcji rąk.
Formalności przez Internet
Pracownicy Energi Obrotu przypominają – sporo spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. Poprzez stronę www.energa.pl istnieje możliwość: przepisania lub zamówienia licznika; wybrania oferty; zmiany grupę taryfowej; włączenia usług takich jak np. eFaktura lub Rozliczenia Rzeczywiste. Cały czas można korzystać z infolinii pod numerem 555 555 555, a także live chatu na stronie internetowej.
Zmiany w obsłudze klienta wprowadziła też Energa Operator. W punktach obsługi pojawiają się pojemniki na korespondencję i koperty, aby klienci mogli w ten sposób przekazać dokumenty – np. wniosek przyłączeniowy czy formularz reklamacyjny. Wszystkie sprawy związane z usługą dystrybucji energii można załatwić też poprzez stronę www.energa-operator.pl. Do odwołania wstrzymane zostały też wyłączenia windykacyjne. Zagrożenie koronawirusem nie ma w tym momencie wpływu na bezpieczeństwo dostaw prądu. Praca Energi Operatora w zakresie dostarczania energii elektrycznej przebiega w niezmienionym, niezakłóconym trybie.
Troska o higienę
Troską objęci zostali także pracownicy Grupy Energa. W spółce zarządzającej Grupą został powołany Zespół ds. monitorowania zagrożenia COVID-19, który wydaje rekomendacje w związku z występującym zagrożeniem.
Od końca lutego trwają już działania w siedzibach spółek. Rozwieszono w nich plakaty z informacją, jak zapobiegać zarażeniu koronawirusem, pracownicy są też regularnie informowani w Intranecie o najważniejszych przedsięwzięciach. Duży nacisk położono także na sprawy higieny – w budynkach pojawiły się informacje, jak skutecznie myć ręce, zamówiono także wolnostojące pojemniki do dezynfekcji dłoni. Pracownicy odpowiedzialni za sprawy porządkowe dbają regularnie o dezynfekcję poręczy czy klamek w pomieszczeniach.
Zadbano także o bezpieczeństwo pracowników w grupie ryzyka – zwłaszcza osoby po 50. roku życia maja możliwość pracy zdalnej, podobnie jest w przypadku rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W każdej sytuacji, wszędzie gdzie jest to możliwe, decyzję podejmują menadżerowie poszczególnych obszarów.
Komentarze