W biurze i na pierwszej linii usług remontowych - warsztaty Microsoft
Pierwszego dnia konferencji Remonty i Utrzymanie Ruchu w Energetyce (27.11) odbędą się warsztaty "W biurze i na pierwszej linii usług remontowych - czyli jak usprawnić organizację pracy dzięki technologii Microsoft"
Podczas warsztatów poruszone zostaną takie zagadnienia jak:
Zwiększanie efektywności wizyt u klienta, podnosząc liczbę skutecznych napraw i upraszczając
przydzielanie zadań firmom świadczącym usługi serwisowe w terenie.
Skrócenie czasu oraz zmniejszenie kosztów dojazdów pracowników do klienta automatycznie,
optymalizując planowanie i szybko zmieniając alokację pracowników w przypadku eskalacji.
Przejście od tradycyjnego modelu działalności, w którym naprawia się usterki, do modelu,
w którym awarie wykrywane są zanim wystąpią, dzięki integracji z platformą IoT firmy Microsoft.
Zwiększenie produktywności pracowników poprzez zapewnienie ujednoliconej platformy do
komunikacji, dostępnej z każdego urządzenia w każdym miejscu.
Efektywne zarządzanie harmonogramem, dające możliwość elastycznego dostosowania zmian
pracowników i komunikacji o wszelkich zmianach.
Zapraszamy do udziału
Komentarze