Partner serwisu
18 listopada 2014

Strategia RAFAKO na lata 2015-2018

Kategoria: Aktualności

Główne cele „Strategii stabilnego wzrostu na lata 2015 - 2018 Grupy RAFAKO” to rozwój nowych technologii, a także
umocnienie pozycji na rynku krajowym oraz wzrost sprzedaży poza Polską. Grupa chce także uzdrowić swoje finanse poprzez szereg inicjatyw strategicznych.

Strategia RAFAKO na lata 2015-2018

– Rafako, po okresie trudności finansowych, ponownie staje się dochodową firmą, dysponującą unikatowymi technologiami, które pozwolą umocnić naszą pozycję w Polsce oraz zwiększyć sprzedaż za granicą – stwierdziła Agnieszka Wasilewska-Semail, prezes RAFAKO.


W 2014 roku Grupa RAFAKO planuje wykazać dodatnią marżę EBIT oraz marżę EBITDA. Wskaźniki te będą poprawiać
się w kolejnych latach, by w 2018 roku osiągnąćodpowiednio wartości ok. 7,6 proc. oraz ok. 8,3 proc.

Cele strategiczne Grupy RAFAKO na lata 2015-2018 to:

1. wzmocnienie trzech głównych kierunków rozwoju technologicznego: rozwój nowych technologii kotłowych, wytwarzania i związanych z ochroną środowiska;

2. umocnienie się na pozycji krajowego lidera w zakresie przyjaznych środowisku oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla sektora przemysłu i energetyki;

3. rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych;

4. optymalizacja zarządzania kapitałem obrotowym i kosztami finansowania oraz zwiększona dyscyplina kosztowa.

Źródło i fot.: RAFAKO

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ