Strategia RAFAKO na lata 2015-2018
Główne cele „Strategii stabilnego wzrostu na lata 2015 - 2018 Grupy RAFAKO” to rozwój nowych technologii, a także
umocnienie pozycji na rynku krajowym oraz wzrost sprzedaży poza Polską. Grupa chce także uzdrowić swoje finanse poprzez szereg inicjatyw strategicznych.

– Rafako, po okresie trudności finansowych, ponownie staje się dochodową firmą, dysponującą unikatowymi technologiami, które pozwolą umocnić naszą pozycję w Polsce oraz zwiększyć sprzedaż za granicą – stwierdziła Agnieszka Wasilewska-Semail, prezes RAFAKO.
W 2014 roku Grupa RAFAKO planuje wykazać dodatnią marżę EBIT oraz marżę EBITDA. Wskaźniki te będą poprawiać
się w kolejnych latach, by w 2018 roku osiągnąćodpowiednio wartości ok. 7,6 proc. oraz ok. 8,3 proc.
Cele strategiczne Grupy RAFAKO na lata 2015-2018 to:
1. wzmocnienie trzech głównych kierunków rozwoju technologicznego: rozwój nowych technologii kotłowych, wytwarzania i związanych z ochroną środowiska;
2. umocnienie się na pozycji krajowego lidera w zakresie przyjaznych środowisku oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla sektora przemysłu i energetyki;
3. rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych;
4. optymalizacja zarządzania kapitałem obrotowym i kosztami finansowania oraz zwiększona dyscyplina kosztowa.
Źródło i fot.: RAFAKO