Partner serwisu
05 marca 2015

Grupa EDF z nową ofertą sprzedaży energii elektrycznej

Kategoria: Aktualności

EDF rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

Grupa EDF z nową ofertą sprzedaży energii elektrycznej

Małe i średnie przedsiębiorstwa
Sektor MŚP w Polsce jest jednym z największych w Europie. Jak pokazały przeprowadzone na zlecenie EDF badania, ten rynek to ponad 1 mln klientów, zużywających ponad 20 TWh energii elektrycznej rocznie. Szacuje się przy tym, że dotychczas tylko niespełna 10% klientów zmieniło swojego dostawcę energii elektrycznej. To ogromny potencjał, który Spółka zamierza wykorzystać.

– Wchodząc na rynek MŚP, EDF staje się zintegrowanym i zorientowanym na klienta przedsiębiorstwem energetycznym. Wpisuje się to w naszą ambicję bycia najbardziej efektywnym i innowacyjnym wytwórcą w Polsce – uznanym przez wszystkich interesariuszy jako partner godny zaufania, posiadający wszelkie wymagane kompetencje zarówno w dziedzinie wytwarzania, jak i sprzedaży energii – podsumował Thierry Doucerain, Prezes Zarządu EDF Polska.

Proponowana klientom na start Oferta Stabilna, dzięki należącym do EDF własnym zakładom wytwórczym (elektrownia i elektrociepłownie), zagwarantuje stałe niskie ceny do grudnia 2018 roku. Co więcej,  współpracujące ze Spółką podmioty będą mogły liczyć na ochronę przed podwyżkami cen w przyszłości.

Ponadto, mając pewność co do najwyższego standardu obsługi klienta oraz kompleksowości nowej oferty, EDF zapewni wszystkim nowym klientom możliwość zweryfikowania propozycji Spółki w ciągu 3 miesięcy od zawarcia kontraktu. W praktyce oznacza to możliwość odstąpienia od umowy, jeżeli wysokie standardy usług, w ramach tzw. „Gwarancji Dobrego Wyboru” EDF, nie zostaną spełnione.

Oszczędności
 –­ EDF zapewni swoim klientom wymierne oszczędności, Gwarancję Dobrego Wyboru oraz szereg nowych
i ciekawych usług i produktów. Naszym kluczowym założeniem jest bowiem nie tylko wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, ale również je wyprzedzać – podsumował Matthew Nunn, Dyrektor SME.

Dla realizacji założenia o byciu najlepszym biznesowym wyborem dla swoich klientów EDF otworzył również własne Centrum Obsługi Klienta w Krakowie, którego pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie międzynarodowych standardów tak, aby jak najlepiej obsługiwać klientów. Centrum pracuje w przedłużonych

godzinach w tygodniu (od godz. 7.00 do godz. 19.00) oraz w soboty (od godz. 9.00 do godz. 15.00), co jest potwierdzeniem przyjętej przez Spółkę strategii, aby być bliżej klienta. Zdaniem EDF, dokonując niewielkiej zmiany, jaką jest przejście do innego dostawcy energii, klienci odczują dużą różnicę. Stąd też ofertę rynkową EDF streszcza hasło: „Mała zmiana, duża różnica”.

EDF Polska jest już obecna w segmencie dużego B2B. W  2013 roku spółka pomyślnie zrealizowała nową strategię sprzedaży skierowaną do średnich i dużych klientów przemysłowych. Przez ostatnie 3 lata EDF potroił zakontraktowany wolumen sprzedaży energii z 1,2 TWh do 3,5 TWh, zwiększając tym samym udział w rynku dużego B2B z 2% do 7%.

Źródło: EDF

fot. freeimages.com

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ