Partner serwisu
11 marca 2015

Grupa EDF dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Kategoria: Aktualności

EDF rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Nadrzędnym celem
spółki jest osiągnięcie 10-procentowego udziału w rynku.

Grupa EDF dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Sektor MŚP w Polsce jest jednym z największych w Europie. Jak pokazały przeprowadzone na zlecenie EDF badania, ten rynek to ponad 1 mln klientów, zużywających ponad 20 TWh energii elektrycznej rocznie. Szacuje się przy tym, że dotychczas niespełna 10% klientów zmieniło swojego dostawcę energii elektrycznej. To ogromny potencjał, który Spółka zamierza wykorzystać.

Efektywny wytwórca
– Wchodząc na rynek MŚP, EDF staje się zintegrowanym i zorientowanym na klienta przedsiębiorstwem energetycznym. Wpisuje się to w naszą ambicję bycia najbardziej efektywnym i innowacyjnym wytwórcą w Polsce – uznanym przez wszystkich interesariuszy jako partner godny zaufania, posiadający wszelkie wymagane kompetencje zarówno w dziedzinie wytwarzania, jak i sprzedaży energii – podsumował Thierry Doucerain, Prezes Zarządu EDF Polska.

Oferta
Proponowana klientom na start Oferta Stabilna, dzięki należącym do EDF własnym zakładom wytwórczym (elektrownia i elektrociepłownie), zagwarantuje stałe niskie ceny do grudnia 2018 roku. Co więcej, współpracujące ze Spółką podmioty będą mogły liczyć na ochronę przed podwyżkami cen w przyszłości.

Ponadto, mając pewność co do najwyższego standardu obsługi klienta oraz kompleksowości nowej oferty, EDF zapewni wszystkim nowym klientom możliwość zweryfikowania propozycji Spółki w ciągu 3 miesięcy od zawarcia kontraktu. W praktyce oznacza to możliwość odstąpienia od umowy, jeżeli wysokie standardy usług w ramach tzw. „Gwarancji Dobrego Wyboru” EDF nie zostaną spełnione.

- EDF zapewni swoim klientom wymierne oszczędności, Gwarancję Dobrego Wyboru oraz szereg nowych i ciekawych usług i produktów. Naszym kluczowym założeniem jest bowiem nie tylko wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, ale również je wyprzedzać – podsumował Matthew Nunn, Dyrektor SME.

Źródło: EDF

fot. photogenica

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ