Partner serwisu
20 października 2016

Energa Operator bliżej klienta

Kategoria: Aktualności

Szybsze usuwanie awarii i lepsza obsługa – takie cele zamierza osiągnąć Energa-Operator dzięki reaktywacji rejonów dystrybucji. Zarząd spółki zdecydował, że na początek przywrócona zostanie działalność trzech rejonowych punktów przyłączeń.

Energa Operator bliżej klienta

Decyzja  o odtworzeniu zlikwidowanych w latach 2012-2015 niektórych rejonowych struktur na terenie działania Oddziału Gdańskiego i Oddziału Toruńskiego to element zmiany modelu funkcjonowania spółki oraz jej proklienckiej polityki.

- Analizy biznesowe wskazują potrzebę zmiany dotychczasowego modelu funkcjonowania Operatora.  Poprawi to nie tylko obsługę klientów, ale także wpłynie na lepszą  organizację  pracy naszych służb technicznych, skróci czas usuwania awarii. W pierwszej kolejności zarekomendowano odtworzenie  trzech rejonów dystrybucyjnych  w Rypinie, Radziejowie i Starogardzie Gdańskim, które mogą już teraz funkcjonować w oparciu o  obecne zatrudnienie w Oddziałach – mówi Krzysztof Dębczyński, wiceprezes EOP.

Obecna struktura spółki to 6 oddziałów podzielonych na 33 rejony dystrybucyjne. W roku 2012 było ich 46. Głównym zadaniem rejonów jest zapewnienie niezawodnego funkcjonowania sieci niskiego i średniego napięcia, sprawnego przywracania zasilania i troska o bezpieczeństwo majątku sieciowego. Dla klientów rejony to bliskie lokalizacje, w których można dokonywać wszelkich formalności związanych z przyłączaniem obiektów do sieci dystrybutora energii elektrycznej.

Prace związane z uruchomieniem rejonów w Starogardzie Gdańskim na Pomorzu oraz w Rypinie i Radziejowie w Kujawsko-Pomorskiem już ruszyły. Przewidywany termin otwarcia punktów obsługi przyłączeń to luty przyszłego roku.

Źródłoi fot.: Energa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ