Energa z Certyfikatami Jakości Obsługi Konsumenta
Federacja Konsumentów przyznała spółce Energa-Operator prestiżowe Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta. Punkty obsługi przyłączeń, wydziały obsługi odbiorców energii i Telefoniczne Centrum Zgłoszeń Grupy Energi zostały wysoko ocenione.

Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta przyznawane są przez Federację Konsumentów firmom i instytucjom, które uzyskują pozytywny wynik audytu konsumenckiego. Celem audytu było sprawdzenie, czy stosowane przez spółkę Energa-Operator praktyki są przyjazne klientowi i zgodne z prawem konsumenckim.
Audyt w placówkach terenowych Energa-Operator odbył się w listopadzie ubiegłego roku. Objął punkty obsługi przyłączeń, wydziały obsługi odbiorców energii i Telefoniczne Centrum Zgłoszeń, czyli pracowników w 36 POP, 6 WOO i Infolinii. W badaniach ankietowych menedżerowie oraz pracownicy odpowiadali na pytania związane z procedurami obsługi klienta. Badanie poprawności odpowiedzi rozpatrywane było w trzech grupach problemowych: przyłączeń, wykonywania umowy oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych. Oceniono wysoki poziom kompetencji pracowników POP i WOO. W raporcie poaudytowym wskazano, że szczególnie dobrze opracowane i wdrożone okazały się procedury przyłączeń dla POP i mogą one stanowić modelowy sposób postępowania również dla pozostałych kanałów kontaktu.
Źródło: informacja prasowa
fot.: 123rf.com