Warsztaty techniczne Microsoft - W biurze i na pierwszej linii usług remontowych – czyli jak usprawnić organizację pracy dzięki technologii Microsoft
W przeddzień konferencji w Licheniu odbyły się warsztaty techniczne firmy Microsoft, podczas których rozmawiano o optymalizacji i usprawianiu procesów w pracy przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Tematyka:
• Zwiększanie efektywności wizyt u klienta, podnosząc liczbę skutecznych napraw i upraszczającprzydzielanie zadań firmom świadczącym usługi serwisowe w terenie.
• Skrócenie czasu oraz zmniejszenie kosztów dojazdów pracowników do klientaautomatycznie,optymalizując planowanie i szybko zmieniając alokację pracowników w przypadkueskalacji.
• Przejście od tradycyjnego modelu działalności, w którym naprawia się usterki, do modelu,wktórym awarie wykrywane są zanim wystąpią, dzięki integracji z platformą IoT firmy Microsoft.
• Zwiększenie produktywności pracowników poprzez zapewnienie ujednoliconej platformy dokomunikacji, dostępnej z każdego urządzenia w każdym miejscu.
• Efektywne zarządzanie harmonogramem, dające możliwość elastycznego dostosowania zmianpracowników i komunikacji o wszelkich zmianach
W warsztatach uczestniczyło ponad 60 osób.
Komentarze