Partner serwisu
09 grudnia 2014

Nowa kampania PGE

Kategoria: Energia w praktyce

6 grudnia PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z nową, szeroko zakrojoną kampanią reklamową, pod hasłem „Zapewniamy energię”.

Nowa kampania PGE

„Są tacy, którzy widzą więcej, czerpią z tego, co nas otacza…” to pierwsze słowa spotów PGE Polskiej Grupy Energetycznej przygotowanych w ramach nowej kampania reklamowej. Kampania, która ruszyła w pierwszym tygodniu grudnia, ma na celu budowanie świadomości marki i podkreślenie jej ciepłego, przyjaznego każdemu Klientowi, wizerunku. Kampania telewizyjna składa się z dwóch 30-sekundowych spotów – wprowadzającego i świątecznego. Przedstawia ludzi z pasją, którzy nie boją się realizować własnych marzeń. To główne przesłanie startującej właśnie kampanii – PGE zapewnia energię, by bez przeszkód można było poświęcić się swoim pasjom.

Kampania reklamowa zakłada emisję spotów w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), kinie, VoD (video na żądanie). Nowe kreacje reklamowe PGE pojawią się również w prasie, internecie oraz na kilkuset nośnikach outdoorowych w całym kraju. Całość dopełniona zostanie działaniami niestandardowymi. W Warszawie na placu przy stacji Metro Centrum stworzony zostanie mural nawiązujący do kampanii. Dodatkowo w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Warszawie w podziemnych przejściach przygotowany zostanie „mapping”, czyli świetlne widowisko, w którym „świetliki” z kampanii wchodzić będą w interakcje z przechodniami.

Na potrzeby kampanii powstała również specjalna strona internetowa: www.zapewniamyenergie.pl. Każdy odwiedzający stronę będzie mógł za pomocą „świetlika” zwiedzić obiekty związane z działalnością PGE Polskiej Grupy Energetycznej – od kopalni po elektrownie. Ponadto na facebookowym profilu PGE zamieszczony zostanie kreator kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi, które użytkownicy będą mogli udostępniać swoim znajomym lub wysłać za pomocą unikalnego linka w wybrany przez siebie sposób. Na fanów profilu czeka również wiele konkursów o świątecznej tematyce.

Kampania ruszyła 6 grudnia. Za jej kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, za działania w Internecie – K2.pl, aktywność na Facebooku wspiera FaceAddicted, a zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.

Grudniowa kampania reklamowa wprowadza nową platformę komunikacyjną, której kontynuacją będą działania prosprzedażowe w przyszłym roku kalendarzowym.

źródło i fot.: PGE

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ