Partner serwisu

Innowacyjna technologia w akcji marketingowej PGE

Kategoria: Ciekawostki

PGE Polska Grupa Energetyczna zorganizowała niestandardową akcją marketingową. Na ulicach Warszawy, w miejscach najchętniej uczęszczanych przez mieszkańców miasta, po zmierzchu pojawiły się rowery, na kołach których wyświetlane było hasło najnowszej kampanii reklamowej PGE. Zastosowanie innowacyjnej technologii sprawiło, że rowery sprawiały wrażenie, jakby poruszały się po ekranie.

Innowacyjna technologia w akcji marketingowej PGE

PGE jako pierwsza w Polsce wykorzystała w swoich działaniach marketingowych Monkeylectric Pro – nośnik, który pozwala na generowanie zarówno statycznego, jak i ruchomego kolorowego obrazu na kołach roweru. Technologia ta polega na zamontowaniu na każde koło czterech ramion z diodami LED, które wyświetlają kolory z palety RGB. Takie koło wprawione w ruch wyświetla stabilny i czytelny obraz już od prędkości 14 km/h, nawet przy świetle dziennym. Największe wrażenie robi jednak po zmierzchu, o czym mogli przekonać się mieszkańcy Warszawy.

W ten niestandardowy sposób zaprezentowane zostało najnowsze hasło reklamowe marki PGE: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!”. Działania miały charakter guerrila marketing i zostały przygotowane we współpracy z agencją K2.

 

Relację można zobaczyć na serwisie YouTube

 

Źródło i fot.: PGE

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ