Start kampanii TAK ENERGII Z WIATRU [ZOBACZ FILM]
Kampania „Tak dla wiatru” (będącą częścią międzynarodowej kampanii „Yes to wind power”) jest realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej środowiskowych i gospodarczych korzyści wynikających z rozwoju energetyki wiatrowej, w tym jej niskich kosztów w porównaniu z konwencjonalnymi źródłami energii.
Kampanię „Tak dla wiatru” wspierają:
EDP Renewables, Acciona, Bora Wind, Enercon, Ereda, Fundación CIRCE, Gamesa, GES, GDES Wind, Iberdrola, IM Future, Schaeffler Iberia, MS Enertech, Siemens, Spares in Motion, UL-DEWI, Vestas, Zecsa i Sotavento Galicia, oraz innych stowarzyszeń, takich jak Aeolican, AEPA i EolicCat.
Inicjatywa zmierza do komunikowania się z ogólnym społeczeństwa o wielu korzyści płynących z energii wiatrowej, ITS, w tym niski koszt w stosunku do konwencjonalnych źródeł energii.
Na tej stronie internetowej, każdy może uzyskać szczegółowe informacje na temat korzyści płynących z tych źródeł energii, a także wyrażanie opinii przez ich nowe funkcje: takie jak raporty, filmy i badań.
Jak możemy inspirować do zmian
Kładąc wszystkie karty na stole i walcząc z mitami.
Jak na przykład z twierdzeniem, że energetyka wiatrowa jest droższa od tradycyjnych źródeł energii.
A który z mitów o energii z wiatru najbardziej irytuje Ciebie? Zapraszamy do korzystania z naszej platformy i do dzielenia się swoimi pomysłami!
Więcej yestowindpower.com
Fot.yestowindpower.com