Partner serwisu
15 marca 2016

Hermes Energy Group powołuje markę HEG GAZ

Kategoria: Aktualności

Hermes Energy Group S.A. rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „HEG. Rozwijamy Polskę gazem”. Kampania skierowana jest do klienta biznesowego i obejmuje emisje spotów w wybranych stacjach telewizyjnych, działania on-line oraz OOH dedykowane konkretnym klientom.

Hermes Energy Group powołuje markę HEG GAZ

Hermes Energy Group S.A. to jeden z czołowych niezależnych sprzedawców gazu w Polsce. Istnienie niezależnych podmiotów zajmujących się obrotem gazem możliwe było poprzez stworzenie prawnych możliwości zmiany sprzedawcy gazu przez odbiorców końcowych. Od 2011 r. swojego sprzedawcę mogą dowolnie wybierać przedsiębiorstwa, a od 2014 r. gospodarstwa domowe.

– Największym odbiorcą gazu w Polsce jest przemysł, a w dalszej kolejności małe i średnie przedsiębiorstwa. Kilkadziesiąt tysięcy przedsiębiorstw wolumenowo waży tyle samo co wszyscy klienci indywidulani, których szacuje się na ponad 6,5 mln. Stąd pierwsza odsłona kampanii, wprowadzająca markę na rynek, skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców i ma charakter zdecydowanie wizerunkowy – mówi Marek Kołtonik, Dyrektor ds. Marketingu w Hermes Energy Group S.A.

Gaz ziemny to surowiec strategiczny dla polskiej gospodarki. Od jego nieprzerwanych dostaw zależy funkcjonowanie dziesiątek tysięcy przedsiębiorstw w Polsce. Często też koszt gazu ziemnego stanowi znaczną część całkowitych kosztów produkcji. Stąd cena gazu ziemnego ma istotny wpływ na konkurencyjność polskich firm, jak i całej krajowej gospodarki. Hermes Energy Group S.A. w rozpoczynającej się kampanii pod hasłem „Rozwijamy Polskę gazem” odwołuje się do znaczenia błękitnego paliwa dla rozwoju polskiej gospodarki i korzyści jakie niesie zmiana sprzedawcy gazu. Jednocześnie Grupa Hermes powołuje markę „HEG Gaz”, która razem z hasłem „Rozwijamy Polskę gazem” będzie stanowiła oś kampanii wizerunkowej.

Kampania reklamowa HEG Gaz rusza 14 marca br. wraz z rozpoczęciem emisji spotu telewizyjnego. Spoty emitowane będą w wybranych kanałach biznesowych i informacyjnych takich jak TVN24, TVN24BiS, Polsat News, Polsat News 2 oraz TVP Info. Przygotowano 15-sekundową reklamę telewizyjną oraz 8-sekundowy billboard sponsorski.

Źródło i fot.: informacja prasowa

 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ