Partner serwisu
06 grudnia 2016

Kogeneracja z nagrodą za czystsze powietrze dla Wrocławia

Kategoria: Aktualności

Kampania informacyjno-edukacyjna, zrealizowana przez KOGENERACJA S.A. i agencję Komunikacja Plus, została nagrodzona najbardziej prestiżowym wyróżnieniem w branży Public Relations – i to podwójnie! Dwa Złote Spinacze trafiły do należącej do Grupy EDF Spółki za projekt komunikacji nt. proekologicznych instalacji odsiarczania i odazotowania spalin.

Kogeneracja z nagrodą za czystsze powietrze dla Wrocławia

Kampania informacyjno-edukacyjna przeprowadzona we Wrocławiu spotkała się z uznaniem ekspertów Public Relations w ramach największego i najbardziej prestiżowego konkursu branżowego. Głównym założeniem inicjatywy Związku Firm Public Relations jest nagradzanie najlepszych praktyk wyznaczających standardy w zakresie szeroko pojętej komunikacji. W bieżącym roku jury doceniło skuteczność i jakość kampanii zrealizowanej przy udziale spółki należącej do Grupy EDF, dzięki której wrocławianie uzyskali informacje nt.  nowych inwestycji. Projekt okazał się bezkonkurencyjny w dwóch kategoriach: „Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka” oraz „Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa”.

– Największym wyzwaniem komunikacyjnym, przed jakim stanęliśmy, było przekazanie specjalistycznej wiedzy zróżnicowanym grupom odbiorców w jak najbardziej przystępnej formie – mówi Anna Kierzkowska-Wincek z KOGENERACJI, należącej do Grupy EDF –  Podeszliśmy do zadania etapowo, stopniowo i różnymi kanałami, wyjaśniając wszystkim interesariuszom korzyści, jakie przyniosą im nasze nowe inwestycje. Dzięki temu wrocławianie wiedzą dziś, że nowy komin, który jest częścią instalacji odsiarczania spalin, wpływa na poprawę jakości powietrza w mieście.

W kampanię zaangażowani byli eksperci, m.in. z Politechniki Wrocławskiej, wyjaśniający na łamach prasy, radia i telewizji zasady działania instalacji odsiarczania i odazotowania spalin we wrocławskiej elektrociepłowni. Ponadto KOGENERACJA, samodzielnie lub we współpracy z lokalnymi partnerami, podjęła się organizacji szeregu niestandardowych działań przybliżających wiedzę nt. przyjaznego środowisku procesu produkcji ciepła i energii elektrycznej.

– Nasze działania zaowocowały tak naprawdę trzema nagrodami: pierwsza to lepsza jakość powietrza we Wrocławiu, druga – większa świadomość i aprobata mieszkańców dla naszych działań. Trzecią jest natomiast podwójny Złoty Spinacz, który jest dla nas potwierdzeniem dobrze zrealizowanego zadania – podsumowała Anna Kierzkowska-Wincek.

 

 

 

Źródło: informacja prasowa

fot.: 123rf.com/zdjęcie ilustracyjne

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ