Partner serwisu
04 kwietnia 2018

PGE Obrót wspiera wiedzą podkarpackie uczelnie stawiające na energetykę

Kategoria: Aktualności

Spółka współpracuje naukowo i organizacyjnie z Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Krośnie i Państwową Wyższą Szkołą Techniczno-Ekonomiczną w Jarosławiu. Popularyzuje tematy związane z energetyką, a także przyczynia się do aktywizacji studentów i absolwentów stwarzając okazję do wzmocnienia ich pozycji na rynku pracy.

PGE Obrót wspiera wiedzą podkarpackie uczelnie stawiające na energetykę

Współpraca polega na kształceniu inżynierów energetyki oraz wykwalifikowanej kadry o kompetencjach odpowiadających aktualnemu zapotrzebowaniu rynku pracy w branży energetycznej. Wzajemna kooperacja obejmuje także upowszechnianie wiedzy w zakresie energetyki. W działania te wpisuje się również aktywne wsparcie i uczestnictwo w różnego rodzaju tematycznych wykładach i konferencjach.

W ostatnim czasie eksperci z PGE Obrót wzięli udział w kilku spotkaniach organizowanych przez uczelnie wyższe, dotyczących rozwoju branży energetycznej i bezpieczeństwa energetycznego państwa.

Gospodarka energetyczna w kontekście bezpieczeństwa jest tematem niezwykle ważnym dla państwa i jego obywateli. Cieszę się, że PGE Obrót uczestniczy w przedsięwzięciach pozwalających na wymianę doświadczeń przedstawicieli środowisk akademickich i podmiotów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo energetyczne państwa. Traktujemy to jako rodzaj misji. Prezentujemy studentom i uczniom szkół ponadgimnazjalnych branżę energetyczną jako rozwojowe miejsce pracy, poszerzając ich wiedzę w tym temacie. Dla Spółki taka współpraca to również możliwość przeglądu zdolnej młodzieży z regionu, chcącej pracować na rzecz polskiej energetyki – mówi Zenon Wajda, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót.

Wiceprezes Zarządu PGE Obrót dodaje, że każda tego rodzaju forma współdziałania przynosi korzyści obu stronom.

Liczymy na to, że szkoły dostarczą na rynek pracy absolwentów, którzy będą mieli dużą wiedzę merytoryczną i pozwolą zasilić szeregi energetyków. Mamy nadzieję, że takie zaangażowanie Spółki przyczyni się do wzmocnienia rynku pracy w całym regionie – mówi Zenon Wajda.

Tematem, który cieszy się dużym zainteresowaniem studentów jest digitalizacja obszaru sprzedaży energii i paliwa gazowego oraz obsługa klientów w tym zakresie. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku i oczekiwaniom klientów do zapewnienia mobilnego dostępu do wielu usług i funkcji, PGE stale ulepsza ofertę i rozwiązania dla gospodarstw domowych oraz przedsiębiorstw. Z roku na rok zwiększa się liczba klientów, którzy swoje sprawy realizują poprzez kanały zdalne, czyli przez telefon, SMS, e-mail, eBOK i mBOK i w 2017 r. stanowiły już ponad 70 proc.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ