Veolia promuje odnawianie zasobów świata
Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Veolii w Polsce, której celem jest zwiększenie świadomości marki. Głównym kanałem komunikacji jest on-line, a nośnikiem –film wizerunkowy, który zostanie udostępniony na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Materiał będzie wyświetlany określonym grupom odbiorców na podstawie ich profili behawioralnych.

Veolia działa w obszarze usług środowiskowych, które obejmują produkcję i dystrybucję energii, oczyszczanie i doprowadzanie wody oraz zarządzanie odpadami w ramach gospodarki cyrkularnej. Motywem przewodnim filmu wizerunkowego jest prezentacja jej jako firmy obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień –widzimy jak towarzyszy mu od porannego prysznica, ażpo powrót do domu, gdy reguluje ciepło w mieszkaniu. Tym samym Veolia pokazuje, że dostarczając swoje usługi, realizuje potrzeby klientów związane z poczuciem życiowego komfortu, wygody i bezpieczeństwa.
W filmie wizerunkowym biorąudział pracownicy Veolii oraz członkowie ich rodzin. To ilustruje, że są największą wartością firmy
i przyczyniają się do stałego, konsekwentnego rozwoju biznesu Veolii.
-Wierzę, że historia opowiedziana w kampanii zachęciodbiorców do zapoznania się z działalnością naszej firmy. Wspieramy wizerunek Veolii jako marki przyjaznej środowisku, która promujebioróżnorodność iograniczenie zużycia zasobów naturalnych poprzez wdrażanie mechanizmów gospodarki o obiegu zamkniętym–mówi Fabien Ferrer, wiceprezes zarządu, zastępca dyrektora generalnego Grupy Veolia w Polsce. –Jestem niezwykle dumny
z zaangażowania naszych pracowników w ten projekt, bo to świadczy, że identyfikują się z firmą i jej wartościami –dodaje.
Prowadzona we współpracy z firmą Netsprintkampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy zakłada działania w Internecie i emisję spotów na podstawie profili behawioralnych. Drugi krok przewiduje emisje w wybranych lokalizacjach z wykorzystaniem kanału mobile. Dodatkowo w ramach kampanii Veolia rozpoczęła współpracę z influencerami, którzy edukują w temacie ochrony środowiska.
-Głównym celem naszej kampanii wizerunkowej jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Jesteśmy firmą otwartą na innowacje, w tym naniestandardowe podejście w docieraniu do odbiorców, jest to spójne z polityką komunikacyjną Veolii. Mocno wierzymy, że dzięki naszym działaniom historia marki oraz to, co sobą reprezentuje
–czyli troska o środowisko i bezpieczeństwo klientów, będą bardziej obecne w świadomości mieszkańców Polski –dodaje Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji Grupy Veolia w Polsce. Film wizerunkowy dostępny jest na kanałach społecznościowych Veolii.
Kreację kampanii przygotowała agencja Open, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się Netsprint, a za działania public relations odpowiada agencja UnitedPR.
Komentarze