Partner serwisu
21 kwietnia 2017

M. Skała: Wizerunek to tylko środek osiągania zysku

Kategoria: XXIV Sympozjum Wiosenne Spotkanie Ciepłowników

Public Relations to tak dziwna dziedzina, w której zrozumienie sensownej definicji załatwia niemal wszystko. Zaznaczam – sensownej, bo rozmaitych definicji PR jest podobno ponad 1000. Sensowna pozwala zrozumieć, że produktem PR nie jest wizerunek firmy. Jest jej zysk.

M. Skała: Wizerunek to tylko środek osiągania zysku

I podobnie, wizerunek „Ciepła” (w PR nie używamy pojęcia dobry, lecz skuteczny) powinien być narzędziem do realizacji biznesowych celów przedsiębiorstw. Definicja ta (tzw. krakowska) brzmi: „PR to Public Relations to zarządzanie komunikacją organizacji z otoczeniem w celu kreowania wizerunku, ułatwiającego organizacji realizację jej podstawowych celów”. Oznacza to, że ciepłownia czy MPEC musi kreować wizerunek swój i „Ciepła” tak skutecznie, by otoczenie biznesowe, społeczne i klienci decydowali się na współpracę biznesową właśnie z nami. Jednym z ważnych elementów jest zmiana wizerunku „Ciepła” jako czegoś co się należy, co ma być – tak jak powietrze. Że „Ciepło” trzeba jakoś wytworzyć, że kosztuje – i że to są decyzje. Warto budować wizerunek „Ciepła” jako wartości, jako czegoś, co warte jest szacunku. O tym będziemy rozmawiać w czasie panelu – Zbudować skuteczny wizerunek.

 

 

fot.: zasoby własne autora

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ