Debata - Ciepłownictwo jako biznes
Czy dostarczanie ciepła można sprzedawać jak usługę, jak wygląda otoczenie rynkowe, jakie wyzwania stoją przed branżą, o możliwościach finansowania inwestycji – m.in. o tym dyskutowali uczestnicy drugiej debaty pt.: „Ciepłownictwo jako biznes”, zorganizowanej w ramach XXVI Wiosennego Spotkania Ciepłowników w Zakopanem.
Moderatorem dyskusji był Andrzej Goździkowski, Dyrektor ds. Operacyjnych, Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A., który też wygłosił referat wprowadzający.
W debacie uczestniczyli:
- Sławomir Jankowski, Członek Zarządu, Dyr. ds. Rozwoju, Veolia Energia Łódź
- Paweł Królak, Prezes Zarządu, ZEC Wołomin
- Robert Mania, Prezes Zarządu, MPEC Koszalin
- Artur Michalski, Wiceprezes Zarządu, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Włodzimierz Popielewski, Manager Inwestycji i Zakupów, Fortum Power and Heat Polska
- Grzegorz Szastok, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Sumitomo
- Krzysztof Zborowski, Prezes Zarządu, RADPEC
Debata transmitowana był na żywo w portalu kierunekENERGETYKA.pl. Internauci oraz zebrani na sali mogli brać udział w interaktywnych głosowaniach oraz zadawać pytania ekspertom.
Debata odbyła się 25 kwietnia, w ramach trwającego w dniach 24-26 kwietnia XXVI Wiosennego Spotkania Ciepłowników w Zakopanem, którego organizatorem jest Wydawnictwo BMP.
Komentarze