Partner serwisu
07 kwietnia 2015

Formalności przez telefon wypełniło już trzy miliony klientów PGE

Kategoria: Aktualności

Klienci PGE coraz częściej wybierają telefoniczny sposób wypełniania formalności. Dzwoniąc do Contact Center mogą nie tylko zmienić dane lub podać stan licznika, ale także bez wychodzenia z domu szybko i skutecznie zawrzeć umowę.

Formalności przez telefon wypełniło już trzy miliony klientów PGE

- Już ponad trzy miliony klientów skorzystało z pomocy naszych konsultantów, a liczba osób, które wybierają ten nowoczesny sposób wypełniania formalności stale się zwiększa. Z pewnością wpływa na to fakt, że zdecydowaną większość spraw wyjaśniamy już podczas pierwszej rozmowy. Jedna rozmowa telefoniczna z konsultantem wystarcza na rozwiązanie sprawy już w ok. 80 procentach połączeń z klientami - wyjaśnia Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta.

Formalności na telefon

Jak pokazują trendy, potrzeba szybkiego wykonania formalności za pośrednictwem telefonu czy urządzeń mobilnych to jedna z najsilniejszych potrzeb deklarowanych przez klientów. Priorytetem jest rozwój i inwestycja w nowoczesne rozwiązania ułatwiające komunikację na linii klient–firma, dlatego PGE Obrót dopracowuje narzędzia, które mają na celu umożliwienie kompleksowej obsługi klientów bez wychodzenia z domu.

Rozmawiając telefonicznie z konsultantem klienci mogą wykonać wszystkie formalności, m.in. zawrzeć umowę, zmienić swoje dane, a także dowiedzieć się więcej na temat rozliczeń czy formy płatności. Oprócz tego, podczas rozmowy klient może sprawdzić saldo, kupić energię lub podać stan licznika.

Zwiększą zatrudnienie

- W PGE Contact Center w Łodzi pracuje 148 konsultantów. W najbliższym czasie zwiększymy zatrudnienie, w tym momencie odbywają się specjalistyczne szkolenia – wylicza Anna Kubanek, Kierownik Biura Telefonicznej Obsługi Klienta Contact Center PGE. - Infolinia dostępna jest dla ponad pięciu milionów klientów z całego kraju, a także dla osób, które zamierzają skorzystać z oferty PGE – dodaje.

Więcej na ten temat na gkpge.pl

Fot. Freeimages

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ